lunes, 16 de noviembre de 2015

Esta setmana toca presentar!

Hola,primer vaig a aclarir una cosa abans de parlar del tema. Qui no haja vist la meu anterior entrada mal fet per que en la mateixa explique i conte que s'estava fent un poc llarga i per això preferisc fer una altra per a que siga més amen.Persert si a algú no ho a pillat encara estic diguent que aquesta entrada la estic fent el mateix dia.
Bueno começem a parlar que per a algo estic ací,Vaig a tractar el tema que ma quedat per parlar en la anterior entrada,que era el tema de la presentació del dimecres a l'escola.
Nem a começar dient que estic bastant tranquil respecte a la mateixa i crec que o
 explicarem molt be.
La presentació estara ajudada gracies a un power point.


No vaig a dir de tot el que nem ha parlar però si que vaig a comentar algunes coses.Parlarem del procés  pel qual hem aplegat al resultat com sem distribuit el treball,Les característiques de la APK també exposarem la nostra opinió tan del pagina web app inventor com la experiència en general i algunes altres coses que no vaig a comentar.

Bueno espere que vos aja agradat esta entrada adicional i es veiem la setman que ve amb més o quan mapetisca Adeu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario